torsdag den 18. april 2013

Av, av mit ben og min lænd....

Mine trofaste følgesvende for tiden...


Puha, det er hårdt. Har fået konstateret en diskusprolaps, som giver mig forfærdelige smerter i mit venstre underben, plus at 4 tæer på venstre fod sover konstant.

Det er lidt af en prøvelse, for en som mig, der plejer at have fuld fart på. I øjeblikket foregår alt i slowmotion, på et par krykker. Benet vil ligesom ikke rigtig bære mig, så der må lidt hjælp til, hvis jeg skal komme nogen steder.

Lige pludselig er det ikke så sjovt at bo på 4. Sal - men det går, omend noget langsomt, jeg  kommer da både ned og op ad trapperne. Det er bare ikke så nemt, at have noget med, affald, indkøb, men så er der heldigvis nogle, som er søde til at hjælpe.

Jeg får nogle behandlinger hos en fysioterapeut, det er hvad man kan gøre. Håber virkelig snart, at der er bedring på vej. Anede måske en lille bedring, da jeg vågnede i morges, håber på noget positivt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...