fredag den 19. april 2013

Foråret er på vej......

Endelig kan man sige at foråret er på vej.

Kastanietræerne uden for mine vinduer har kæmpe knopper - og før man får set sig om, er der blomster på. For det meste af tiden, forbander jeg de træer, de laver et forfærdeligt svineri, og de står på vores parkeringsplads, så bilerne bliver bare svinet til, i en uendelighed.

Om vinteren, når der ingen blade er på - sidder der masser af fugle - og de skider ned på bilerne. Så egentlig er de bare en plage - de kastanietræer. Den eneste årstid, hvor jeg kan li dem, er nu - lige før knopperne brister.

Jeg fik fat i et par små grene i går, så kan jeg følge udviklingen på tæt hold........





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...