lørdag den 13. april 2024

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weekend alene. Vi har haft travlt ude ved Henning. Der er blevet købt nye møbler og der er blevet malet og gjort klar til nogle af møblerne kommer på torsdag. Det har været sjovt og resultatet er blevet rigtig godt.

Jeg har fået lavet en del som jeg ikke rigtig har "haft tid" til - nok fordi det har været for kedeligt. Arkiveret papirer - selv om det ikke er mange papirer vi får nu om dage - men der er dog noget. 

Jeg har fået klippet mine Pelargonier ned og lavet stiklinger - i det hele taget nydt at være lidt i haven. Der er blevet ryddet op i klædeskabet - kasseret en hel masse - og ryddet op i skuret. UP'en var fyld op med ting til genbrugspladsen. Hvor er det dejligt at få ordnet det hele.

Jeg har købt nyt gulvtæppe til gangen - blåt selvfølgeligt (min yndlingsfarve) og det gamle multifarvede kom med på genbrugspladsen. Skønt med lidt nyt til huset.

Der blev også tid til en kop kaffe ude på for-terrassen i solen - skønt at nyde alle blomsterne og ikke mindst kobjælderne - de er nu så smukke. Vi havde dem overalt i Udby - de voksede vildt og det var bare så flot. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...