tirsdag den 22. oktober 2019

EfterårLit

Tiden går hurtigt - men det er jeg vist ikke ene om at synes.

Der er sket en del siden jeg sidst har været her inde på bloggen. Som altid er der rigtig meget tid som går med golf. Jeg elsker at spille golf, den friske luft, vennerne, de flotte omgivelser - ja, hele pakken.

I september var jeg sammen med vennerne en tur på Læsø. En af veninderne har et sommerhus derovre og der plejer vi at hygge os og overnatte efter en runde på Læsø Seaside Golfklub. I år var det lidt anderledes, de 3 andre piger havde deres mænd med og det var rigtig hyggeligt.

Der blev også tid til en dejlig gåtur og at plukke kantereller.

Mine Kantereller




Der arbejdes i køkkenet




Lidt i glasset inden aftensmaden




Der var rigtig mange svampe på Læsø 

1 kommentar:

  1. Det er simpelthen så hyggeligt at følge din blog :) Mange tak for dine dejlige og inspirerende indlæg!

    SvarSlet

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...