torsdag den 28. juli 2016

Oprydning

Jeg har været ved at rydde op i gamle mails - billeder og dokumenter på min Mac. Det skal jo gøres engang imellem - jeg er ikke god til det, men nu har jeg været igang.

Der dukkede nogle sjove gamle billeder op - det er billeder som jeg har fået fra en gammel ven fra fortiden. Nå ja fortiden er så meget sagt - jeg har ham altså endnu - den gamle ven. Men det er billeder fra vores ungdom og det er jo altid sjovt at se på sådanne gamle billeder.

Frokost i sommerhuset i Napstjert - mine forældre og venner

Ung og smuk - ak ja, det var dengang

Napstjert hvor mine forældre dengang havde sommerhus.

Mig selv - jeg tror det var omring 1968 sådan cirka.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...