torsdag den 14. juli 2016

Ingen varme og sol

Hvor er det dog et kedeligt sommervejr. Der er næsten ingen glæde ved at være udendørs. Der går for meget tid med at sidde inde - det regner og regner, dog ikke lige nu, men der er mørke skyer.

Der bliver strikket en del her hos mig, i denne våde tid. Er lige startet på en Isager trøje med garn fra garnudsalg.dk - det er sådan noget dejligt garn og nemt at strikke med.

Det er en lidt langsom model jeg er gået igang med - men det må gerne tage tid. Der tænkes så mange tanker, når jeg sidder i udestuen med mit strikketøj - der er dejligt lys, trods en himmel med mørke skyer.

Jeg nyder alligevel tilværelsen - selv om det kunne være dejligt med en strandtur i ny og næ. Der er vist ikke rigtig udsigt til sommervejr, når man hører vejrudsigten på TV. Måske sommeren kommer senere - vi kan da håbe.....


Farver lige efter  min smag

En sommertrøje

Det går langsom men sikkert frem....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...