lørdag den 24. januar 2015

Pizza



Det er godt nok længe siden jeg har lavet pizza - men hold da helt op hvor var den god, resten er i fryseren til en anden gang.

Der var engang for længe længe siden - ja, det var i Grønland og på Norddjursland - hvor fredag var pizzaaften hos os......ja, det var dengang. Der er blevet lavet rigtig mange pizzaer i mine køkkener plus selvfølgelig en hel masse anden god mad.

Det er ikke det helt store der bliver lavet nu om dage.....det er ikke helt så sjovt at lave mad til en person - men mad bliver der da lavet - så godt som hver dag, og jeg nyder det stadig.

Der bliver også stadig bagt en del brød her i huset. Mine knækbrød er ret populære og jeg er igen startet på at lave rugbrød med surdej.....det smager fantastisk dejligt. Franskbrød bliver der også bagt, der er bare det med det hvide brøde, det er ikke så sundt, men det smager dejligt. Sådan en herlig ostemad på frisk hjembragt brød, det er da dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...