søndag den 25. januar 2015

Det er ikke bare sådan lige til....

Jeg kan ikke få min nye MacBook og min iPad kan ikke snakke sammen, det skulle ellers kunne lade sig gøre, men nu har jeg siddet og prøvet i lang tid, uden held, og er totalt "pisset af",  for at sige det ligeud......jeg må ha´ hjælp.

Det er så bare lige det, med at finde en, som kan hjælpe mig. Har prøvet at google det, men det hjælper ikke, der skal et rigtig menneske til......hvis det findes.

Det er ellers et helt fantastisk dejlig vejr,  jeg må ud, nu hvor solen skinner. Måske det kan hjælpe og måske ser jeg på det hele, med andre øjne, når hjernen er blevet frisket lidt op.

Det er da utroligt, som man kan blive frustreret over sådan et par maskiner, men sådan er livet i dag.
Man skal kunne det hele og lidt mere til.

JEG GIR´ IKKE OP.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...