mandag den 11. december 2017

2. søndag i advent

Så kom sneen til Frederikshavn - og sikke et smukt syn der mødte mig, da jeg kikkede ud af vinduerne - sne overalt. Det sneede det meste af formiddagen og det hele blev bare smukkere efterhånden som sneen dalede.

Jeg måtte på et senere tidspunkt ud for at skovle min indgang til huset fri - og det var helt hyggeligt at skovle sne - det er godtnok længe siden vi har haft sådan et snedække og det ligger her stadig mandag  morgen.

Indimellem skinner solen og det gør det hele endnu smukkere.

Nu må vi bare håbe det holder til jul - for hvad er en jul uden sne? - det hører ligesom med, men det er dog mange år siden jeg kan huske en jul med sne.

Min gårdhave 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mandag den 6. maj 2024

 Så er der igen gået et stykke tid siden sidst.  Der har været så meget og vi har fuld fart på. Ude hos Henning har vi malet og lavet om på ...