mandag den 31. august 2015

Det var så den sommer

Det er ikke meget jeg har været herinde over sommeren.

Det er golfen som tar min tid. Jeg tilbringer rigtig meget tid på den golfbane, sammen med gode venner. Masser af motion, frisk luft og godt selskab, det er ikke dårligt, synes jeg.

Det har ikke været den bedste sommer - vejrmæssigt - men her på det sidste, har der været en rigtig god periode med godt vejr.

Min gode veninde og næsten nabo Inga og jeg cyklede en tur til Skagen. Det er en ret god tur, ca. 45 - 46 km. Det er ligeud hele vejen, og ikke en eneste bakke undervejs, det er da til at klare, for sådan et par pensionister. Når der så bliver holdt pauser, med kaffe og rundstykker og lidt senere en badetur ved Bunken, med efterfølgende frokost med en kold øl, så er det da til at holde ud.

Der blev kikket lidt på forretninger og gjort nogle gode indkøb. Det er jo udsalgstid, så der var penge at spare.

Vi sluttede dagen af med at spise på havnen og så gik turen til banegården med cyklerne. Det var bekvemt og hurtigt, at komme tilbage til Frederikshavn. Når man har et rejsekort, kan turen klares for 17 kr. incl. cykel. Det er da fantastisk.


Der var lyng med hjem i cykelkurven

Blomstrende lyng så langt øjet rakte.

Lyngen blomstrer helt ud i spidsen, vi får en hård vinter....måske

Der var liv på havnen. Masser af mennesker og god musik.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...