torsdag den 1. marts 2012

Strikketøj - Nederdelen

Så blev den færdig, nederdelen. Der blev hæftet ender i går, og den blev vasket, så nu er den klar til brug.

Jeg føler mig rigtig godt tilpas i den - den bliver jeg glad for, kan jeg mærke.

Godt, at den blev færdig - for det varer jo ikke længe inden, vi skal til at have noget lettere tøj på. Vi ved jo selvfølgelig ikke, hvor længe det bliver ved med at være koldt. Her til den kommende weekend, er der lovet både frost og sne. Så er det godt at have en lun nederdel at tage på.

Ifølge kaldenderen er vi i dag startet på foråret. Det passer meget fint med, hvad man kan se ud af vinduet. Solen skinner og der er 24 grader i udestuen, det bliver vist der, jeg skal opholde mig i eftermiddag, hvis jeg da ikke skal ud haven.


Nederdelen

Der er hele tiden gang i strikkepindende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...